rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 642   |   Dodanych dzisiaj: 541

Nowy Dom do wynajęcia poczuj się ja ...

Nowy Dom do wynajęcia poczuj się ja ...
Witam Mam do wynajęcia Nowy Budynek. Budynek posiada dwie łazienki dwie sypialnie oraz oddzielną kuchnię z salonem oraz wiatrołap. Przy budynku jest garaż blaszany oraz wiata gril ...

Piękna, spokojna oko ...

CENA:
188160


Zobacz

Opel Astra 3

CENA:
6000


Zobacz

Toyota Proace Long L ...

CENA:
50000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 497 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Opis Firma Wektor Wiedzy / Pozytywni CO2 / Wektor Wiedzy Wsparcie Innowacji Zatrudni kreatywną osobę na stanowisko w dziale Videomarketingu. Głównym zakresem obowiązków będzie montaż i obróbka kursów oraz krótkich filmików reklamowych na kanał YouTube, TIK TOK i Instagram. Wymagania: Doświadczenie w montażu materiałów video Znajomość programów do montażu filmów (preferowane Adobe Premiere Pro lub Final Cut Pro) Znajomość podstaw animacji i kolorystyki Umiejętność pracy w zespole Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem Znajomość trendów w dziedzinie videomarketingu Obowiązki: Montaż i obróbka kursów oraz krótkich filmików reklamowych na kanał YouTube, TIK TOK i Instagram Współpraca z zespołem w celu tworzenia koncepcji i strategii wideo Dbanie o estetykę i jakość wideo na kanale Monitorowanie wyników i analiza efektywności działań videomarketingowych Utrzymywanie zgodności z wymaganiami YouTube dotyczącymi wideo Oferujemy: Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie Atrakcyjne wynagrodzenie Kartę Multisport Pracę w zespole ekspertów z dziedziny marketingu i produkcji wideo Szanse rozwoju i awansu zawodowego Możliwość udziału w projektach videomarketingowych dla klientów firmowych Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i portfolio na adres: rekrutacja@wek

Dodane : dziś, 08:36 + czytaj więcej

JESTEŚMY FUNDACJĄ która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy. Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR. W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: PSYCHOLOG / PSYCHOLOŻKA. Dołącz do nas i buduj rynek pracy, w którym nie ma miejsca na ograniczenia! Dołączając do naszego zespołu, będziesz zajmować się: prowadzeniem poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawnością, prowadzeniem warsztatów grupowych, wspieraniem uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętności społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych związanych z niepełnosp

Dodane : 2025-05-21 12:20 + czytaj więcej

Firma KORAL BIO poszukuje osób na stanowisko pracownik ds. utrzymania ruchu i eksploatacji oczyszczalni Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Stanisława Trembeckiego 9 Zakres obowiązków: -Utrzymanie ruchu oczyszczalni -Utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego podległych urządzeń i instalacji -Przeprowadzanie konserwacji drobnych napraw remontowych -Prowadzenie oraz kontrola zgodnie z obowiązującymi specyfikacjami i instrukcjami sprawnego odbioru ścieków i ich ciągłego oczyszczania -Kontrolowanie stanu i uzupełnianie chemikaliów do prowadzenia procesów oczyszczania ścieków -Wykonywanie podstawowych testów jakości wody i ścieków Wymagania: - Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne mechaniczne lub hydrauliczne lub elektryczne -Podstawowa znajomość budowy maszyn i urządzeń -Umiejętność czytania dokumentacji technicznej -Umiejętność szybkiego uczenia się -Mile widziane doświadczenie -Mile widziane aktualne uprawnienia SEP oraz operatora wózka widłowego -Chęci do pracy -Posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia Propozycja przyszłego pracodawcy: -Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony -Praca w systemie trzyzmianowym -System premiowy Forma kontaktu: Telefon: 17 860 93 46 E-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-19 08:21 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówkach żłobkowo - przedszkolnych. Miejsce pracy: Żłobek- Żłobek Maluszkowo ul. Wołyńska 7. -zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -praca (od poniedziałku do piątku -8 godz./dziennie)- od zaraz Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firmą: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-05-13 10:50 + czytaj więcej

INŻYNIERIA RZESZÓW S.A. zatrudni Inżyniera budowy. Wymagania: wykształcenie wyższe - inżynieria środowiska lub budownictwo. Praca w delegacji. Kontakt: e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-08 08:10 + czytaj więcej

Wiadomości Twoje konto id: Twoje konto: Ogłoszenia Wiadomości Płatności Szukam pracy Ustawienia Twoje przesyłki Obserwowane: Ogłoszenia0 Wyszukiwania0 Wyloguj Strona głównaPracaBudowa / remontyBudowa / remonty - PodkarpackieBudowa / remonty - Rzeszów Dodane Dzisiaj o 22:22 CIEŚLA Szalunkowy / MURARZ Pomocnik ! 18 - 30 zł/godz. brutto Wymiar pracy Pełny etat Typ umowy Umowa o pracę Rzeszów, Podkarpackie Wymagane doświadczenie: Tak 🇺🇦 Автоматичний переклад українською Opis CIEŚLA SZALUNKOWY Zakres obowiązków: czytanie rysunków wykonawczych doświadczenie w pracy przy montażu elementów ( ściany, stropy, schody, balkony) szalunki PERI, DOKA, HUNNEBECK WYMAGANIA: samodzielność umiejętność pracy w zespole doświadczenie w pracy na budowie MURARZ: Zakres obowiązków: czytanie rysunków wykonawczych Wymagania: samodzielność, umiejętność pracy w zespole doświadczenie w pracy na budowie POMOCNIK - do przyuczenia Szukamy młodych ludzi :) Miejsce pracy: Rzeszów ( okolice) Zatrudnienie: Od zaraz / umowa o pracę

Dodane : 2025-05-14 18:51 + czytaj więcej

Pasjonujesz się drukiem, nowinki technologiczne ze świata poligrafii to coś, co mocno Cię interesuje, zaś dokładność, skrupulatność i sumienność to Twoje kluczowe cechy? Jeśli choć na jedno z powyższych odpowiadasz sobie – zdecydowanie TAK - zapraszamy Cię do nas! Prężnie rozwijająca się rzeszowska drukarnia CentrumDruku24 z 14-letnim doświadczeniem poszukuje nowych członków zespołu! Zakres obowiązków: - obsługa maszyn cyfrowych, DTF oraz plotera drukującego, - wygrzewanie na tekstyliach (folie plotowane, nadruki DTF), - wygrzewanie nadruków na kubkach, - obieranie folii. Czego oczekujemy: - biegła obsługa komputerów z systemem Windows - zmysł techniczny (obsługa elektroniki, urządzeń itp.), - znajomość zasad druku wielkoformatowego - rozdzielczość, przestrzenie barwne itd., - znajomości programów: CorelDRAW, Photoshop, - motywacja do pracy, chęć nauki i rozwoju, - dbałości o detale, sumienności, zaangażowania w wykonywaną pracę, - umiejętności organizacji czasu pracy i pracy pod presją czasu, - umiejętności pracy w zespole. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00, - pracę w warunkach ciągłego rozwoju i zmian nakierowanych na aktualne trendy na rynku, - wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności (podstawa + premia), - pracę w Rzeszowie (łatwy dojazd różnymi środkami transportu). Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV bezpośrednio na adres e-mai

Dodane : dziś, 08:23 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Witam szukamy osoby na stanowisko kucharz w restauracji hotelowej hotelowej w centrum Rzeszowa Zakres obowiązków Przygotowywanie posiłków zgodnie z ustalonym menu Dbanie o jakość i estetykę wydawanych dań Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy Współpraca z zespołem kuchni oraz przestrzeganie zasad higieny Wymagania Doświadczenie na stanowisku kucharza Umiejętność pracy pod presją czasu Dbałość o detale, estetykę i smak potraw Znajomość zasad HACCP Dobra organizacja własnej pracy Mile widziane wykształcenie gastronomiczne Wymóg konieczny - książeczka sanepidowska Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-19 10:41 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu! Firma MARMA Polskie Folie Sp. z o.o. jest czołowym producentem opakowań i wyrobów z tworzyw sztucznych oraz niekwestionowanym liderem we wdrażaniu innowacyjnych technologii w przetwórstwie tworzyw sztucznych. W związku z rozbudową naszego Zakładu w Kańczudze i powstaniem nowych miejsc pracy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: OPERATOR MASZYN Miejsce pracy: Kańczuga Oferujemy: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zawartej bezpośrednio z firmą -rynkowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz osiąganych wyników pracy, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy (premia motywacyjna miesięczna, premia za usprawnienia, kwartalna premia frekwencyjna) -Program Poleceń Pracowniczych (możliwość uzyskania atrakcyjnej nagrody pieniężnej) -wdrożenie dla osób bez doświadczenia na produkcji oraz wsparcie zespołu w okres i e wdrażania -możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (ścieżki kariery) -doświadczenie zawodowe w obsłudze nowoczesnych maszyn w firmie o wysokiej pozycji na rynku -szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne -ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach dla Ciebie i dorosłych członków Twojej rodziny -rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych: zapomogi losowe, imprezy okolicznościowe, świąteczne świadczenia pieniężne, paczki świąteczne dla dzieci -dogodną lokalizację miejsca pracy z dostępem do miejsc parkingowych -imprezy kulturalne i integracyjne Oczekiwania wobec kandydatów:

Dodane : 2025-05-30 15:31 + czytaj więcej

Firma poszukuje osoby do prowadzenia sklepu internetowego Zakres obowiazkow: obsługa Klienta (e-mail, telefon) obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji obsługa sklepu internetowego, w tym wprowadzanie nowych towarów do sklepu internetowego dbanie o aktualność, atrakcyjność i kompletność ofert wymagane: doświadczenie w obsłudze klienta w sprzedaży internetowej znajomość platform sprzedazowych Allegro,Baselinker, Erli, itp znajomość komputera (Office) na poziomie średnio-zaawansowanym sumienność i dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązków nastawienie na wynik zaangażowanie i inicjatywa umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie dobra organizacja atrakcyjne wynagrodzenie! praca Rzeszów cv prosze na emaiL; [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-22 12:47 + czytaj więcej

Firma VIDOK Sp. z o.o. polski producent okien i drzwi poszukuje osoby na stanowisko: Koordynator Kontraktów Wymagania : - wykształcenie min. średnie techniczne - znajomość oprogramowań do wyceny stolarki : LICZOKNO, STOLCAD lub inne - znajomość zagadnień związanych z akustyką stolarki - projektowanie i opracowywanie dokumentacji technicznej i rysunkowej - przygotowywanie zleceń produkcyjnych - nadzór nad realizacja projektów - kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem, podwykonawcami, kierownictwem budów - opracowywanie ofert handlowych, przygotowywanie zleceń produkcyjnych - monitorowanie przebiegu działań, harmonogramu budów, omawianie zmian - doradztwo i wsparcie techniczne - rozwiązywanie problemów i podejmowanie działań zaradczych - spotkania na budowach lub rozmowy online - wyszukiwanie rozwiązań dostawców, komponentów niezbędnych do realizacji projektu Oferujemy : - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - stałą pracę - szkolenia w kierunku wykonywanego zawodu - przyjazne środowisko pracy, w którym szanujemy się wzajemnie, dzielimy się wiedzą oraz doświadczeniem Miejsce pracy : Rudna Mała 75, 36-054 Rudna Mała Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres : [użyj formularza kontaktowego] CV powinno być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez VIDOK Sp. z o.o. Rudna Mała

Dodane : 2025-05-30 08:30 + czytaj więcej

Dzień dobry Szukamy kierowcy kraj nie kurierka Baza Jasionka szukamy kierowcy z okolicy Zapraszam do kontaktu 502 430 290

Dodane : 2025-05-30 12:32 + czytaj więcej

Dołącz do zespołu onHouse i rozpocznij swoją przygodę w świecie nieruchomości! Szukasz możliwości, by rozwinąć skrzydła i zdobyć doświadczenie u boku ekspertów? W onHouse damy Ci szansę na dynamiczny rozwój w przyjaznym i wspierającym środowisku. Twoje zadania: Wspieranie Agenta w obsłudze klientów. Tworzenie i aktualizacja ofert nieruchomości (opis, zdjęcia). Organizacja spotkań i przygotowywanie dokumentów. Kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. Udział w działaniach marketingowych i analizie rynku. Szukamy Ciebie, jeśli: Pasjonujesz się branżą nieruchomości. Jesteś zorganizowany/a i zwracasz uwagę na szczegóły. Lubisz kontakt z ludźmi i budowanie relacji. Znasz podstawy obsługi MS Office i CRM. Masz pozytywne podejście i jesteś gotowy/a na nowe wyzwania. Co oferujemy? Rozwój zawodowy u boku najlepszych ekspertów. Szkolenia, mentoring i realne perspektywy awansu. Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie. Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon). Przyjazną atmosferę i elastyczne godziny pracy. Jak aplikować? Wyślij CV i kilka słów o sobie na adres: [użyj formularza kontaktowego] W tytule wiadomości wpisz: Rekrutacja - Asystent Agenta ds. Nieruchomości. Nie czekaj! Wejdź z nami na ścieżkę sukcesu w dynamicznej branży nieruchomości!

Dodane : 2025-06-02 12:39 + czytaj więcej

Zakres obowiązków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarządzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarząd Archiwizacja i dbanie o porządek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarząd Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarządu i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarządzenia etc.) we współpracy z Radcą Prawnym Obsługa posiedzeń Zarządu, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa połączeń telefonicznych i urządzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętność tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu, w tym rozwiązywania problemów Dokładność i uporządkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interperso

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

Szukasz pracy pełnej wyzwań i satysfakcji? Dołącz do zespołu on House! Jesteśmy prężnie rozwijającym się biurem nieruchomości, które łączy doświadczenie i nowoczesne, nowatorskie podejście do pośrednictwa. Naszą misją jest wspieranie klientów na każdym etapie transakcji, budowanie trwałych relacji oraz zapewnianie najwyższej jakości usług. Dlaczego warto pracować z nami? - Możesz liczyć na elastyczny czas pracy - dopasujesz go do swoich potrzeb i możliwości. - Pracujesz na zasadzie współpracy B2B lub umowy zlecenie, co daje Ci pełną niezależność. - Wspieramy Twój rozwój dzięki szkoleniom, mentoringowi i nowoczesnym narzędziom. - Masz możliwość osiągania wysokich zarobków - nasi najlepsi agenci zarabiają kilkanaście tysięcy zł miesięcznie i więcej! - Pracujesz w zespole z partnerską atmosferą, w której zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu. Jakie będą Twoje zadania? Prezentacje nieruchomości klientom oraz kompleksowa obsługa transakcji. Budowanie trwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Aktywne poszukiwanie rozwiązań, które spełnią oczekiwania naszych klientów. Kogo szukamy? Osób pełnych energii i zaangażowania, które chcą się rozwijać w branży nieruchomości. Przedsiębiorczych, samodzielnych i zorganizowanych. Posiadających wysoką kulturę osobistą i umiejętność nawiązywania relacji. Z doświadczeniem w sprzedaży lub obsłudze klienta - będzie to dodatkowy atut! Gotowych na pracę w elastycznych godzinach oraz działanie na własnej działalności gosp

Dodane : 2025-06-02 12:39 + czytaj więcej

Strona 22 z 34
zamknij
Zamknij